Szinte semmi tőkéje nem volt, nem költhetett reklámra, kollégákra, marketingre. Sara Blakely mégis megcsinálta az üzletét. Nem adta fel!
Az immár milliárdos Blakely anno alig 5000 dollárral, minden megtakarított pénzével a zsebében vágott bele abba, hogy megvalósítsa álmait.
Kényelmes, nem csúszkáló, orrvarrás nélküli harisnyára vágyott, amivel segíthetne a nőknek a mindennapokban.
Mivel se grafikusra, se marketingesre nem tellett a pénzéből, ezért ő maga tervezte meg a logót, találta ki a brand nevét és védette le azt önerőből, sőt, amikor a harisnyák már útra keltek megrendelőikhez, Sara maga csomagolta az árut és vitte postára.

Azóta a Spanx – Blakely cége – már nem csak harisnyákat gyárt, hanem fehérneműket is, amelyekben – állítólag 5 kilóval könnyebbnek érezzük magunkat és pont ott fed el és ott emel ki, ahol szeretnénk.
Miután 2000-ben Oprah Winfrey a show-műsorában megemlítette a Spanx-et, mint kedvenc fehérneműjét, azóta a cég szárnyal. Az A-listás sztárok kedvence lett Sara terméke és a siker azóta is töretlen. Persze mondhatjuk, hogy Oprah nagyot lendített a vállalkozáson – ami így is van -, de ha nem jut el a médiamogul füléig a Spanx híre és ha nem próbálta volna a terméket, nem tudott volna semmilyen véleményt sem alkotni.
Sara ma már a Forbes legbefolyásosabb nők listáján szerepel és egyike azoknak a nőknek, akik önmaguk által lettek dollár milliárdosok. 2012-ben az amerikai Forbes címlapjáról mosolygott az olvasókra és a vásárlóira, mint – akkor az első legfiatalabb self made – milliárdos nő. Akkor 41 éves volt, ma 49 éves és bár évekkel ezelőtt utált nyilvánosság előtt beszélni és szerepelni, ma már Instagram-oldala az egyik legüdítőbb választás, ha egy kis motivációra vagy mosolyra vágyunk.