Célirány

Hogyan adjuk el sikeresen a hölgyeknek a termékeinket? – programajánló

Hogyan adjuk el sikeresen a hölgyeknek a termékeinket? – programajánló

Mire vágynak a nők? Hogyan értékesítsünk nekik úgy, hogy mindeközben felelősen, tudatosan kommunikálunk feléjük? A 4. B2W Fesztivál pont erről szól! Az előadók és kiállítók a legújabb kutatási anyagaikkal, tapasztalataikkal segítik azokat a vállalkozónőket és cégeket, akik nőknek adnak el. Olyan nagyvállalati csúcsvezetőkkel és sikeres vállalkozókkal találkozhatsz a konferencián, akikkel máshol élőben kevés alkalmad lenne.Beszélgess velük, szerezz új üzleti kapcsolatokat…

continue reading

Akkor van sínen a cég, ha az történik, amit a tulajdonos akar

Akkor van sínen a cég, ha az történik, amit a tulajdonos akar

Ők lehetnek a nehéz időszak nyertesei a szakértő szerint. A vállalkozók többsége megijed attól, amit a hírekben hall és elkezdi behúzni a féket, de a cégvezetőknek ilyenkor nem szabad hagynia, hogy megtévesszék őket. Gál Kristóf vállalkozásfejlesztő szakember elmondta, a negatív gazdasági hatások ellensúlyozására léteznek olyan költséghatékony megoldások, ami egy kritikus időszakban erősebbé teheti a cégeket a konkurenciákkal szemben. Példaként említette…

A TikTok és a LinkedIn meghódította az üzleti szektort

A TikTok és a LinkedIn meghódította az üzleti szektort

Virágkorukat élik a közösségi platformok, korosztálytól, funkciótól függően szinte mindenki megtalálhatja a kedvére valót. A Facebook van legrégebb óta velünk, tréfásan azt is szokták mondani, hogy aki „nincs fent rajta”, az nem is létezik. Az Instagram valamivel később jelent meg; főként képes tartalmak megosztását szolgálja. Van még azonban két lényeges fórum, a TikTok és a LinkedIn, amelyeket többnyire a két…

Azok lesznek a krízis nyertesei, akik tudnak váltani

Azok lesznek a krízis nyertesei, akik tudnak váltani

A gazdasági világválság a kereslet-kínálatra lehet a legnagyobb hatással: miközben a cégek kénytelenek emelni a termékek, szolgáltatások árát, az emelkedett kiadások mellett átalakulnak a vásárlók szokásai. Berta Gergő marketingszakértő arról beszélt, ilyenkor a szükségletekhez igazodva érdemes átalakítani a cégek portfólióját, a fejlesztés ugyanis a növekedés garanciája a nehéz időkben. Mint mondta, 1-2 év, mire a válság mindenkit utolérhet, és úgy…

“Nem a te hibád, nem a te szégyened!” Színésznők, aktivisták kampányolnak a nők elleni erőszak ellen

“Nem a te hibád, nem a te szégyened!” Színésznők, aktivisták kampányolnak a nők elleni erőszak ellen

Egy cipőben járunk. Legyenek a nők bármilyen különbözőek is, közös bennük, hogy életük során megtapasztalták a nemi alapú erőszak vagy a szexuális zaklatás valamilyen formáját. A Nőkért Egyesület videosorozatában túlélők mesélik el a velük történteket és üzenik a többi érintettnek: nem a te hibád, nem a te szégyened! Sokszínű csapatukkal üzenik mindenkinek, akit kapcsolati erőszak, nemi erőszak, munkahelyi szexuális zaklatás,…

Jótékony képeslappal lepd meg kedvesedet, a gyermekházasság elleni küzdelmet támogathatod ezzel

Jótékony képeslappal lepd meg kedvesedet, a gyermekházasság elleni küzdelmet támogathatod ezzel

Ha a sablonos ajándékok helyett idén valami igazán szívet melengető meglepetéssel rukkolnál elő, küldj Valentin-napi képeslapot annak, aki a legközelebb áll a szívedhez. Adományozz a nevében tetszőleges összeget az UNICEF lánygyerekeket segítő munkájára, és oszd meg a törődésedet azokkal a lányokkal is, akik csak remélni tudják, hogy esélyük lesz szerelemből házasodni.  A gyerekházasságban nincs semmi romantikus. A kényszer szüli, amelynek…

A virtuális első benyomás vált a legfontosabbá a járvány alatt

A virtuális első benyomás vált a legfontosabbá a járvány alatt

Hitelesség és figyelem a két kulcsszó A koronavírus-járvány miatt mintha 5-6 évvel szaladt volna előre a világ az online szokásokkal kapcsolatban, ezért a vállalatoknak is dinamikusan kellett alkalmazkodniuk a digitális térben zajló változásokhoz. Magdó Emil kommunikációs szakember szerint a krízishelyzetben az egyik legfontosabb, hogy a cégek stratégiát építsenek fel az online kommunikációjukra is. Mint mondta, a két kulcsszó a hitelesség…

A vállalkozói szemléletmód mindenkié – A szakmai tudás nem jár kéz a kézben a sikeres üzletvezetéssel

A vállalkozói szemléletmód mindenkié – A szakmai tudás nem jár kéz a kézben a sikeres üzletvezetéssel

Egyre inkább virágzik a „freelancer” vagyis szabadúszói lét, az egyéni vállalkozói munkaforma, vagy éppen a saját vállalkozás indítása. Nem titok, hogy a vállalkozói és az alkalmazotti beosztás között nem csak a munkarend, hanem a szemléletmód is nagyban különbözik. Amellett, hogy saját magunk döntéseiért vagyunk felelősek, tudatosabban kell vezetni a pénzügyeket, mérlegelni a befektetett energiát, folyamatosan kommunikálni, valamint kapcsolatot építeni.  Ahogy…