Bárki, aki szépségápolással foglalkozik, azt mondja, hogy ez egy szórakoztató, inspiráló terület (munka), tele kreatív ötletekkel, de pontosan hogyan lehet betörni a szépségszakmába?
A ma már több, mint 20 millió Instagram-követővel bíró és szintén milliók által kedvelt brand megálmodója megosztotta történetét.
Miről álmodtál anno, mi leszel, ha nagy leszel?
Nem emlékszem pontosan, hogy volt-e egyértelmű elképzelésem fiatal lányként. Tudtam, hogy valami olyat szeretnék csinálni, amit szeretek, hogy az fontos és hasznos legyen, de nem tudtam, mire vágyom. Azt gondolom, hogy sikerült a szenvedélyemet munkává alakítani. Vagy megkaptam azt a munkát, ami a szenvedélyemmé vált, nem tudom pontosan a választ. Néha azt hallod, hogy másoknak ez és ez volt a terve, nekem nem. Nehéz megmagyarázni, de biztos vagyok benne, hogy minden bevándorló hasonló kihívásokkal áll szemben. Ez olyan dolog, amit csak egy bevándorló érthet meg (Anastasia Romániából származik – a szerk.).
Mi vonzott a szépségiparban?
Amikor az USA-ba költöztem, nem tudtam angolul. Elhagytam a családomat; nem ismertem senkit. A szépség iránt mindig is érdeklődtem, és szerencsére tökéletes nyelvtudás nélkül is dolgozhattam egy kozmetikában. Az arckezelések és a gyantázás során észrevettem egy hatalmas rést a piacon: senki nem fordított kellő figyelmet a szemöldökére. Elkezdtem egy különálló szolgáltatást nyújtani, a szemöldökformázást. A kereslet gyorsan növekedett és egy helyiség bérlésétől eljutottam egy saját szalon megnyitásáig. Ilyen egyszerű. Megtaláltam a saját réspiacomat. A többi már történelem.
Mit tanultál és ez hogyan vezetett el a jelenlegi életedhez? Hogyan használtad ki a végzettségedből származó képességeidet, készségeidet a munkádban?
Az aranymetszés szabályával először a professzorom ismertetett meg a művészeti iskolában, ahol tanultam. Tanulmányoztuk a fénypontot és az árnyékot, az egyensúlyt és az arányt, és évekkel később rájöttem, hogy ugyanez az elv alkalmazható a szemöldökre is, és hogy ez képes lesz megváltoztatni az ember teljes arcvonását (megjelenését).
Milyen ismeretekre és tapasztalatokra van szüksége valakinek ahhoz, hogy márkaépítőként sikeres legyen?
Soha ne add fel és soha ne válaszolj nemmel egy kérdésre. A készségek tanulhatóak, a tapasztalatok megszerezhetőek, de a határozottságod és a szenvedélyed lesz a vezérlő csillagod.
Milyenek a mindennapjaid?
A pontos ütemterv (beosztás, napirend) változhat, de nagyon sűrű. Egy tipikus nap magában foglalhatja az ABH (Anastasia Beverly Hills) központjában a márkafejlesztésekkel vagy egy közelgő termékbevetésekkel kapcsolatos találkozókat (értekezleteket). Lehet, hogy megjelenek a sajtóban vagy egy különleges eseményen, tehát kamera késznek kell lennem. És folyamatosan utazom, különös tekintettel az ABH termékek számos új piacra való terjeszkedése kapcsán.
Mi a legjobb része a munkádnak?
Amikor az emberek azt mondják, hogy a termékeink megváltoztatták az életüket.
Az emberekben milyen általános tévhitek élnek a munkáddal kapcsolatban?
Nem számít milyen iparágban dolgozol, folyton kihívásokkal kell szembenézned. Fel kell készülnöd arra, hogy a kimerülésig dolgozz majd feküdj le és minden nap újra ismételd az egész folyamatot.
Mi volt karriered legszürreálisabb pillanata?
A legszürreálisabb pillanat, ami a fordulópontot hozta, az volt, amikor Oprah behívott az Oprah Winfrey Show-ba, hogy a nemzeti televízió élő közvetítésében csináljam meg a szemöldökét. A fellépést követően a szalonban, hónapokig megállás nélkül csörgött a telefon. Még mindig az ügyfelem és kedves barátom.
Milyen tanácsot adnál annak, aki a saját szépségmárkáját szeretné elindítani?
Maradj elkötelezett a minőség iránt és soha ne indíts el semmit, amelybe nem vagy szerelmes.
Mi a legszükségesebb a munkád elvégzéséhez?
Szándékosan előkészítem a reggeleimet. Jazz zenét hallgatok kávézás közben, otthon válaszolok az email-re, megtervezem a napomat, válaszolok a hívásokra és időt adok magamnak az elkészülésre. Ez a rutin elengedhetetlen és nélkülözhetetlen felkészülés, bármit is hozzon a nap.
Mi a legfontosabb szépségápolási tanácsod?
Gyakorolj, érezd jól magad, nézz ki úgy, ahogy szeretnél és ne vedd túl komolyan. A nap végén úgy is le tudod mosni.
Megjegyzés:
Az önerőből (self made) építkező Anastasia Soare cégét 3 milliárd dollára (nagyjából 990 milliárd forint) értékelték.
Forrás: beautybay.com