Blikkfangos címmel adott ki könyvet Rohonczi Anita, a Festy In Style divat- és lifestyle blog szerzője. A figyelemfelkeltő cím az influencerek titokzatos világára utal, akiknek a munkájukról manapság itthon még kevés konkrétumot tudni, ám az új könyv épp ebbe a különös világba nyújt bepillantást.
Festy már több, mint 10 éve – 2009 óta – írja a blogját, amely mára a magyar és nemzetközi divatélet szerves része lett. Az egyik legexkluzívabb Instagram-influencerré vált, aki könnyen felismerhető minőségi tartalmairól, egyedi stílusú fotóiról.
Könyvében cáfolja a pletykákat arról, hogy az influencerek valójában nem is dolgoznak: elmeséli az első évek nehézségeit, és az úttörőként elindított bloggerélet buktatóit. A könyv azért is lehet érdekes a most induló influencerek számára, mert részletesen ír arról, hogyan kell brandet, egységes arculatot építeni, stratégiát tervezni vagy épp a luxus márkák képviselőivel tárgyalni.
Kevesen tudják, hogy bloggerkarrierje előtt az ELTE térképész szakán diplomázott, majd később PhD kutatómunkája a vak és gyengénlátó gyermekek részére fejlesztett speciális atlasz volt.

Érdekességek Festyről:
- Hét éve bérelt helye van a nemzetközi fashion week-ek divatbemutatóin. Nem kisebb brandek invitálták már, mint a Gucci, a DKNY, a Tommy Hilfiger, a Versace, a Just Cavalli, a Gant, a Polo Ralph Lauren, a MaxMara vagy az Iceberg.
- Első kelet-európai bloggerként részt vett a párizsi CHANEL shown, és Givenchy utolsó kreációit látta a Paris Fashion Week-en front row-ról.
- Louis Vuitton-tól megkapta az exkluzív FESTY hot stamp használati jogot, ami egyedülálló kiváltság a csak monogramot engedélyező luxusmárkánál.
- A kiváló minőségű francia pezsgőbrand, a Moet & Chandon ambassadorjának választotta Festyt.
- A provence-i ihletésű márka, a L’Occitane kooperáció keretén belül az itthoni üzletek polcaira került a L’occitane x Festy beauty doboz, amit fénysebességgel elkapkodtak, és az eladásokból befolyt összegből megvásárolták az általa készített speciális atlaszokat és kiosztották a gyengénlátó gyerekeknek országszerte.
- A Guerlain francia beautymárka Rouge G kampányarcának választotta Festyt, az ő főszereplésével mutatták be a rúzst népszerűsítő kampányvideót.